19 lipca 2012

Prezent imieninowy

Dziś chcę się wam pochwalić moim ślicznym prezentem imieninowym który dostałam od mojego P.
Docelowo wybraliśmy się do kina na film "21 Jump Street" (polecam super komedia, ubaw po pachy :))
Mieliśmy jeszcze chwilkę do filmu więc mój luby zaproponował zakupy w Aparcie , no powiem szczerze że w tym momencie mnie zatkało, ale obiecał i słowa dotrzymał. Prezent oczywiście trafiony a ze sroczka ze mnie to radość moja wielka :D

No dosyć tej gadaniny oto i moje cudo:

A tu z bliska
P.S. Oczywiście moje imieniny są dopiero pod koniec lipca :)

5 komentarzy:

  1. Super prezent, każda kobieta byłaby zadowolona z takiego podarunku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaki śliczny;) nic dziwnego, że jesteś szczęśliwa z takiego podarunku ;D
    zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara :) śliczne oczko!

    OdpowiedzUsuń