19 czerwca 2012

Zakupy Rossmanowe

No więc zakupiłam :
- krem do rąk Ziaja z d-pantenolem
- płyn micelarny Bourjois
- podkład Rimmel - kolor 100 Ivory
- zmywacz do paznokci Isana
- dezodorant Garnier
- krem Nivea
- i oczywiście szamponetki Delia -czarna kawa

Zaszalałam ale większość była w promocji :)

Moje spostrzeżenie na temat płynu micelarnego Bourjois : otóż mi nie służy , byłam zmuszona się go pozbyć , ponieważ dostałam strasznego zapalenia spojówek.
Kto by przypuszczał że tak to się skończy, nawet okulistka na to nie wpadła, tylko moja siostra .

9 komentarzy:

  1. właśnie ten kolor z Rimmela chciałam :P ale że nie było to wzięłam 103... no ale dobrze że lato idzie, może trochę słońca złapię i nie będzie widać takiej różnicy w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no musze przyznać że 100 super mi pasuje jeśli chodzi o ton do tej pory cięzko było mi znaleść tak jasny odcień tylko strasznie sie marze i musze najpierw dać krem i baze żeby wygladać jak człowiek

      Usuń
  2. i kolekcja znowu powiększona ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. o mi bourjois odpowiada i nic takiego nie wystąpiło. szkoda, że Cię rozczarował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż zrobić , moje oczka są wrażliwe

      Usuń
  4. A jak się u Ciebie sprawdził podkład Rimmel - kolor 100 Ivory ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to tak po środku nie jestem jakoś zdecydowanie na nie, ale mnie też nie powalił, w sumie za drogi jak na taka jakość kosmetyku. Mówiąc krótko na mojej buzi pozostawia smugi.

      Usuń