11 czerwca 2012

Nudny poniedziałek

Witajcie w pierwszy dzień tygodnia. Jak to poniedziałek - leniwy. Spałam do późna a teraz pół dnia spędzam przed kompem aż wstyd, zaraz chyba wybiorę się na działeczkę po truskaweczki , co by sobie humor poprawić smacznym jogurcikiem, może nawet jakieś ciasto sknocę :) Dlaczego poprawić humor? Ponieważ zadzwoniłam w sprawie pracy i byłam pewna że tym razem się uda , a tu znów lipa i tak dalej jestem bezrobotna i zła. No nic mam nadzieję że resztę dni zapowie się bardziej obiecująco.


9 komentarzy:

  1. I teraz naszła mnie ochota na truskawki... A w lodówce tylko arbuzik :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. a właśnie popijam koktajl z truskaweczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ciasto już się chłodzi oczywiście z truskaweczek działeczkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, a pamiętasz jaki był to program na tvn24 albo chociaż o której godzinie? bo oczywiście już w trans szukania wpadłam haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :* chyba jednak na marne moje poszukiwania... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się, w końcu praca się znajdzie :) Uwielbiam truskawkowe ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu znajdziesz jakąś fajną pracę ;)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń