6 czerwca 2012

Coś dla oka...

.... czyli kategoria wnętrza. Miejsce w którym kobiety najwięcej czasu spędzają to oczywiście kuchnia, ale żeby nie było nam tam za nudno , możemy swój świat pokolorować, więc przejdźmy do stołu :)











Mam nadzieje że moja przestrzeń będzie równie kolorowa, póki co szukam inspiracji :)

P.S. Ostatnio coś zrobiło się cicho i spokojnie u mnie na blogu, smutno mi z tego powodu, ale w zasadzie sama jestem sobie winna bo zaniedbałam was i przestałam pisać. Pewnie to żadne usprawiedliwienie ale zwalę to na brak weny, bo tak rzeczywiście było, a wrzucanie byle czego też mi się średnio uśmiecha. Sama widzę oglądając moją stronkę że jej jakość się pogorszyła za co bardzo was przepraszam , postaram się jak najszybciej poprawić :)

7 komentarzy:

  1. Ja do Ciebie stale zaglądam nie smuć się:) Kochana u Ciebie smutno i spokojnie? Chyba u mnie nie byłaś dawno. Staram się pisze i nic dalej widać za mało;/ Człowiekowi aż żal serce ściska jak nie ma dla kogo skrobać co jakiś czas;( . Takie życie..:(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez ostatnio spokojniej sie zrobilo i nawet kilku obserwatorow zrezygnowalo z mojego bloga ale najwazniejsze, ze Ci najwierniejsi i najsympatyczniejsi zostali i zagladaja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to można zrezygnować z obserwowania? nawet nie wiedziałam

      Usuń
  3. dzięki za inspiracje :) przede mną remont, przeprowadzka, kupowanie garnków i wszystkiego więc takie inspiracje się przydadzą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to inspiracje też dla mnie, chociaz ja mam na to czas żeby ich jeszcze troche pozbierać :)

      Usuń
  4. Fajne są "wnętrzowe" inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo :) staram się ze zdjęciami jak mogę :D

    OdpowiedzUsuń