1 maja 2012

Wycieczka w góry

Jak zapewne wiecie byłam dziś w górach , fajnie było :) ale jak to mówią wszystko co dobre szybko się kończy więc musieliśmy uciekać bo zastała nas burza.
w drodze, już coraz bliżej
A tu już na miejscu , piękne widoczki
i podczas oczekiwania na jedzonko widoczki na pstragi :)

i podczas małego spacerku upatrzyłyśmy mały wodospadzik :) trzeba go było uwiecznić
Żubr pilnuje gór :)
No i jak wspomniałam zastała nas burza , więc do domku już czas
i mój ukochany kierowca :*

4 komentarze:

  1. wszyscy jadą w góry tylko nie ja! ale Ci dobrze :) chyba pojadę do Zakopanego w wakacje, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w Zakopanem jeszcze nigdy nie byłam :(

      Usuń
    2. A ja byłam raz, na 2 dni i cały czas tak lało że nie widziałam nawet gór:( i też bym chętnie jechała we wakacje... :))

      Usuń