1 maja 2012

Ciasto czekoladowe

Dziś szybki przepis na ciasto czekoladowe.

 Roztapiamy kostkę margaryny
Kroimy całą tabliczkę czekolady mlecznej w drobną kosteczkę
Wybijamy 4 jajka

Mieszamy razem margarynę, jaja i proszek (ciasto czekoladowe)
Miksujemy 4 minuty, aż uzyskamy jednolitą masę
Wsypujemy wcześniej pokrojona czekoladę i mieszamy
Całość wylewamy na posmarowaną blaszkę i pieczemy 40 minut w temp. 170 ° C
Po ostygnięciu możemy polać polewą czekoladową i obsypać np wiórkami

Oczywiście wróciłam już z wycieczki :) było cudownie tylko krótko, ale o tym w następnym poście :)

6 komentarzy:

  1. no chyba na złość mi wszyscy robią i piszą o jedzeniu! :D a u mnie lodówka pusta (przynajmniej brakuje rzeczy na które mam ochotę:), sklepy pozamykane, chyba trzeba ruszyć tyłek i pojechać do chłopaka i jemu opróżnić lodówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam słabość do wszystkiego co czekoladowe, szczególnie do ciast :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiecie czekolada to podobno afrodyzjak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, kocham ciasto czekoladowe! Mega łatwy przepis :).

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, ale bym zjadła takiego ciacha! :-)

    OdpowiedzUsuń