23 kwietnia 2012

Wszyscy mają mam i ja... czyli zakupy w Rossmanie

No więc zacznę od tego ze po długich poszukiwaniach wreszcie mam olejek z Alterry , a po za tym jeszcze kilka rzeczy...
Olejek zakupiłam z promocji za niecałe 12 zł :)

Oczywiscie szampon Babydream też dołaczył do mojej kolekcji, cena powala :) około 4 zł

Kolejna rzecz to moja ulubiona szamponetka w kolorze czarnej kawy , z racji że zamierzam wrócić do blondu muszę tymczasowo maskować moje paskudne odrosty 

No i najfajniejsze na koniec , pomadka by Kate Moss , ubóstwiam ten kolor idealnie go sobie dobrałam a to nie było łatwe bo w moim mieście Rosmann jest wyposażony tylko w 1/3 kolorów testerów do pomadek. A oto i moje cudo, no i przyznam ślicznie pachnie :)

P.S. Jak obiecałam torcik , oczywiście efekt końcowy był bardziej kolorowy ale niestety nie mam fotki , jak będę w posiadaniu to uaktualnię :) na drodze jechał zielony samochodzik który został skonfiskowany przez solenizanta zaraz po tym jak wpadł w jego małe oczka :D







15 komentarzy:

  1. śliczna ta pomadka :) i ta szamponetka Deliaa mmmm muszę się rozejrzeć ;)

    cudny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie olejek! ja właśnie z moim siedzę na głowie :) a do zmywania też kupiłam szampon dla dzieci ale Johnson's :P
    żeś mi ochoty na słodycze tym tortem narobiła... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja chyba tez dziś się będę olejować :)

      Usuń
  3. Nie lubię tego olejku z Alterry, przesuszył mi końcówki włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może za dużo go dałaś , ja zrobiłam sobie mieszankę kilku olejów z przeważającą ilością oliwy z oliwek

      Usuń
  4. kurczę jakoś nie mogę się przekonać do tych olejków Alterry ;/ Zapachy totalnie mnie odrzucają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ten torcik to chętnie bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pożyteczne zakupy. Olejek Alterry bardzo lubię ale na razie do ciała, nie do włosów.
    Śliczny torcik :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygował mnie ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Tort wygląda świetnie :D
    Olejek muszę kupić i zacząć olejować włosy, bo z tłustych zrobiło mi się sianko :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek mam zamiar kiedyś zakupić,szampon już mi się kończy.Szminka jest boska,muszę ją mieć :D
    Odnośnie szamponetki... zmywa Ci się cała z włosów? Z tego co pamiętam to one zawsze coś po sobie zostawiały na włosach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązy fajnie się spłukują, gorzej z czerwienią

      Usuń