12 kwietnia 2012

Włosy rosną jak na drożdżach

Tak dobrze widzicie, postanowiłam dołaczyć do tej akcji. Naczytałam się wczoraj troszeczkę i postanowiłam spróbować , mam nadzieje że nie zrobie sobie krzywdy :)

Krótko o moich włosach. Kiedyś były piękne długie blond kłaczki, ale szalona Ania wpadła na pomysł żeby cos w sobie zmienić i walneła sobie boba i to w dodatku w kolorze czekolady.

Jak nie trudno sie domyślić chcę znów nieć długie blond kłaczki :D dlatego postanowiłam spozywać drozdże.
Troszkę sie boję bo miałam kiedyś spore kłopoty z cerą a wyczytałam ze mogą pojawić się wypryski ale cóż, zaryzykuje.

No i oczywiście postanowiłam połączyć to z olejowaniem włosków. Tylko nie wiem czy do mnie dotra bo coś poknociłam z zamówieniem :(  Nie będę robić żadnych zdjęć ich długości bo mi to nie potrzebne no i wierze na słowo że to działa :)

Drożdże będę pić od 12.04 do 12.05 zobaczymy efekty :)

14 komentarzy:

  1. maatko, też bym chciała, ale każda moja przygoda z drożdżami kończy się tak samo - jak tylko mam je wypić to aż mnie odrzuca :/ masz jakiś sposób żeby to lepiej smakowało?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś pić drożdże np: z kiślem lub galaretką bądź też z kakaem, kostką rosołową lub warzywną? :D

      Usuń
  2. Ja piłam drożdże z kiślem i nie tylko zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jezuuu! na samą myśl mi źle xD a z tą galaretką to dobre? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka odpowiedź mi nie wystarczy, ja muszę usłyszeć że było przepyszne :P

      Usuń
    2. Ja właśnie robie miksture :) jak wypije to dam znać jak mi smakowało

      Usuń
    3. no to koniecznie daj znać jak przeżyjesz :)

      Usuń
    4. Właśnie wypiłam i.... najlepiej jest z kawą :)

      Usuń
    5. hehe :P czyli rozumiem że Ci nie smakowało :P tata mi mówił żeby te drożdże w mleku rozpuszczać... ale ten zapach pozostaje :|

      Usuń
    6. nawet nie czułam smaku :) bo kawa zabiła wszystko tak sie zastanawiam czy nie zabija wartości drożdży.

      No a teraz mam w żołądku bul bul bul

      Usuń
  4. Ja wyczytałam że z miodem też można

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tą akcją ale nie wiem dlaczego odpuściłam :) Dla mnie drożdże to nie problem bo uwielbiam ich smak hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też myślę nad tym ale jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń