22 kwietnia 2012

Uzupełnienie kolekcji

Dziś uzupełnienie mojej kolekcji lakierów.
A tak z innej beczki to wybaczcie mi moją weekendową nieobecność ale byłam zalatana. Wczoraj byłam z moim chłopakiem u jego rodzinki , a później to już bym sie nie nadała do pisania postów ;)Dziś natomiast mój słodki chrześniak miał roczek więc same rozumiecie (jak będzie możliwość to pokaże wam tort jaki zrobiłam na tę okazję) No i oczywiście jak to w weekend zaniki neta też były, więc cóż... no ale już nadrabiam zaległości :) I lecę w kimę bo rano pobudka . Pozdrawiam :*

 
Biele i czernie 

Czerwienie

 Zielenie

Fiolety

Róże

Żółcie i brązy

Beże i róże

Błękity i niebieskie

Pomarańcze

Brokatowe

Odżywki itp

11 komentarzy:

  1. no trooochę tego masz! i powiem Ci, że przyjrzałam się dokładnie i nie mam ani jednego takiego samego lakieru jak Ty! xD a co do olejku - to sama bym nie wpadła na to, gdzie go szukać, przez przypadek trafiłam :) teraz jest w promocji - ok 11zł kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to jutro lece ,moze pójde do rossmana w innym mieście to predzej znajde , bo ochroniaże juz patrza na mnie podejrzanie jakbym miała cos ukraść ;/ A lakierów troche nazbierałam , fakt :) najbardziej lubie te małe bo sie nie zmarnuja :) czyt. nie zeschną bo nie zdązą

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kolekcja. Uwielbiam czerwienie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też to trochę czasu zajęło ale warto szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto warto :) a już tym bardziej w rozsądnych cenach

      Usuń
  5. co za kolekcja. Moja przy twojej się kryje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokaźna kolekcja ;D ja teraz poluje na jakiś ładny żółty kolorek ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z własnego doświadczenia wiem że zółte lakiery są często słabo kryjace więc szukaj uważnie :)

      Usuń