14 kwietnia 2012

Taguję z wami

Sama z siebie bym nie zaczęła tagować , ale skoro ktoś mnie zaprosił, a mianowicie Miss Dior Cherie to dołączam do zabawy :)

Moje ulubione zdjęcie .  Wykonała je moja zdolna siostra fotografka amatorka , ja osobiście twierdze że powinna zająć się tym zawodowo . Zdjęcie zostało wykonane w starej fabryce i jest dość anonimowe, co mi w ogóle nie przeszkadza :)

Ach jeszcze zasady :

ZASADY

1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
                                                   2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
                                                   3. Otaguj kilka nastepnych dziewczyn
                                                   4. Podaj 5 rzeczy które w sobie lubisz.         

5 rzeczy które w sobie lubię, no to zaczynają się schody...           

1. Optymizm - czasem zamienia się w pesymizm, ale głównie bujam w obłokach
2. Artystyczną duszę - lubię to w sobie ponieważ gdzie bym nie była zawsze znajdę dla siebie zajęcie, albo coś nabazgram, albo zrobię komuś paznokcie, albo napisze jakiś wiersz...          
3.Otwartość - podchodzę do ludzi z sercem na dłoni, dla wszystkich staram się być miła no chyba że ktoś mi podpadnie i tu dodam moje motto "Wybaczam , ale nie zapominam"
4. Moje długie blond włosy - to moze być dziwne bo obecnie mam krótkie ciemne, jednak w środku jestem długowłosą blondynką i zamierzam znów nią być na zewnątrz , zawsze zazdrościłam mojej siostrze jej długich włosów mi kiedyś nie chciały wcale rosnąć.
5. Moje paznokcie - tak kiedyś byłam bardziej na nich skupiona , ale zawsze podoba mi sie ich kształt :)

         a taguję:

Pozdrawiam :)









 

4 komentarze:

  1. Dzięki!
    W wolnej chwili napisze post u siebie!
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za otagowanie.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Także jak Ty jestem otwarta :)

    OdpowiedzUsuń