28 kwietnia 2012

Stylowe butki

Jak każda z was uwielbiam buty i marzy mi się kilka takich wypasionych par :) O tym że firma Deezee prezentuje piękne butki to każda z nas wie, ale dziś coś od Stylowych-butków :)


Od dawien dawna marzą mi się takie butki nie pogardziłabym obiema parami (oczywiście żółte )

Nie to żebym gardziła kolorem nude ...
czyż nie pięknie wyglądają na stopie?

Błysk przydałby się każdej z nas, szczególnie na sylwestra


Ale żeby nie było za smutno to chyba w każdym kolorze coś się znajdzie :)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :* Jest tak cieplutko ze pewnie zrobimy grilla :D

11 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne :) także nie pogardziłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko mogę popatrzeć, bo z całą pewnością bym się w nich zabiła. Ale piękne są, to fakt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte, żółte cudne! Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zabójcze! na moich słupkach latać potrafię, ale w tych bym chyba nie dała rady :P

    OdpowiedzUsuń
  5. hej super blog,ja po prostu muszę obserwować buty:P
    obserwuję i zapraszam do siebie,może zaobserwujemy siebie nawzajem:
    http://barbarahacura.blogspot.com/
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ,amazing Shoes!
    Great Blog ,follow each other?! :)

    Lovely Greetings ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam jedno zamówienie od nich ;) koturny czarne Bamboo Ceasar i wada jest taka, że w wielu miejscach podeszwa zaczęła się odklejać, a butki takie nosiłam od święta ;( także więcej raczej u nich nie zamówię ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja bym chciała móc śmigać w takich butach ! niestety nie jest mi to dane , do nich mam 'dwie lewe nogi' :D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są piękne ale nie pochodziłabym w nich długo . Raczej do siedzenia ze względu na wysokość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się z Tobą nie zgodzić :)

      Usuń