3 kwietnia 2012

Sephora

 Dziś zaprezentuję 2 kosmetyki z firmy Sephora , które niegdyś wygrałam na portalu blogmakijaz.pl , a mianowicie pojedynczy cień do powiek kolor 28 sweet candy (cena około 39zł)  i róż do policzków kolor rosse rebel . Jak widać róż mi sie pokruszył więc bardzo rzadko go stosuję ale jest świetny, ma dużo pigmentu więc wystarczy odrobina. Co do cienia również jestem z niego zadowolona , planuje zakupić ten sam w białym kolorze, ponieważ sprawdza się świetnie jako rozświetlacz :) bardzo często go używam i mam wrażenie że wogóle go nie ubywa, nie kruszy się, ma śliczny intensywny kolor.



I jeszcze przykładowy makijaż z użyciem cienia sweet candy.


A teraz uciekam , w tle ćwierkających mi za oknem ptaszków :) ciesze się że jest już cieplutko, aż się człowiekowi chce wszystko. Życzę miłego wieczorku :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz