25 kwietnia 2012

Pasty

Trochę nietypowy temat ale jakże nieodzowny w naszej codzienności, bynajmniej w mojej :) Ostatnimi czasy jeszcze bardziej przywiązuje wagę do higieny mojej jamy ustnej. Przybliżę wam kilka produktów które używam.
 Pasta Oriflame w prezencie od Mamy ale baaardzo rzadko jej używam , więc trudno powiedzieć czy faktycznie dobrze wybiela :)
 Parodontax , jak widać prawie w całości zużyta , ale nie spełniła moich oczekiwań, moim zdaniem jest przereklamowana. Pierwszy kontakt z nią jest co najmniej odrzucający, w smaku przypomina sól. Oczywiście im dłużej się jej używa tym bardziej sie człowiek przyzwyczaja do smaku (jak obiecuje producent) mimo wszystko raczej nie skusze sie kolejny raz na jej zakup.
 Moja ulubiona pasta - Meridol. Poleciła mi ja moja dentystka. Cena nie zachwyca (około 15 zł) ale efekty zadowalają mnie w zupełności. Na pewno kupię ja jeszcze nie raz. Ma przyjemny odświeżający smak i jest bardzo wydajna, mam już ja ze 3 tygodnie a w zasadzie jej nie ubyło pomimo wielokrotnego używania.
I na koniec próbeczka którą dostałam od mojej dentystki na moje wrażliwe ząbki na razie trudno ocenić mi czy działa jak należy, bo stosuję ją od niedawna. Smak fluoru nie zachwyca ale nie jest źle ma się później uczucie kwaśności w ustach.

8 komentarzy:

  1. w ogóle nie wiedziałam że w Oriflame mają pasty! :O ja osobiście polecam sensodyne, bo sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aktualnie używam Blend a med ;) ale miałam i Sensodyne i Parodontax i chyba żadna mnie nie zachwyciła ;)

    co do Meridol muszę pomyśleć nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od wielu lat używam Colodent i jestem jak najbardziej zadowolona:)
    Zapraszam,nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Parodontax jest ohydna ale skuteczna,bardzo lubię też sensodyne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co kojarze "Paradontax" jest przeznaczona do zębów przeciwko krwawieniu i zapaleniu dziąseł więc mam rozumieć,że nie jesteś zadowolona bo dalej Ci krwawią ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, przestały ale chodzi mi o smak

      Usuń