18 kwietnia 2012

Orange Make-up

Tak jak w tytule mam do zaprezentowania makijaż który wykonałam na sobie :)
Moja ręka kiepsko się nadaje do robienia tego typu zdjęć , więc bądźcie wyrozumiałe, oczywiście nie oddaje to efektu jaki był w rzeczywistości ...

Oczywiście makijaż wykonany paletką Manly

                            
                    I po kolei cienie których używałam                                  





Że też nie przyszło mi do głowy zrobić stepik :)

Oko otwarte i zamknięte dla porównania

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego uwielbiam ta paletę :) no i ten czas wiosenno-letni sprzyja używaniu jej jeszcze częściej :)

      Usuń
  2. Świetna paletka:-) A makijaż bardzo ciekawy, a jaki wiosenny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna paleta, ja własnie z niecierpliwością czekam na palety Sleek :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja jeszcze nie mam palety Sleek ta mi w zupełności wystarczy narazie

    OdpowiedzUsuń