24 kwietnia 2012

Niewypały

Ten post będzie ku przestrodze, na pewno mojej , być może też waszej, bo jeśli dzięki mnie nie kupicie tych produktów to co za tym idzie nie wyrzucicie pieniędzy w błoto.
Mowa tu o produktach które kupiłam jakiś czas temu i zalegają mi w szafie.
Peeling do twarzy (skóra wrażliwa) 
No właśnie niby do skóry wrażliwej czyli problematycznej, u mnie to objawia sie np popękanymi naczynkami . Odradzam szczególnie osobom o właśnie takim typie skóry. Strach używać tego kosmetyku, równie dobrze mozna użyć papieru ściernego. Peeling niby drobnoziarnisty (poddaję w wątpliwość). Owszem wspaniale oczyszcza ale do twarzy sie kompletnie nie nadaje!!!
Polecam bardziej do ciała.

 Spray termoochronny got2b. Kupiłam go z myślą o prostowaniu włosów, żeby się mniej niszczyły. 
Kosmetyk skleja włosy, obciąża i wcale nie ochrania. Następnego dnia , a w zasadzie już tego samego nadają się do ponownego umycia.

10 komentarzy:

  1. Też mam problematyczną cerę ;) Mialam kiedyś go kupić. Dobrze,że nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten peeling, okropny jest. strasznie ostre ma te drobinki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie najgorsze są te drobinki

      Usuń
  4. Będę omijać te produkty :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Spray'u z Got2Be nie próbowałam, ale zamierzam zakupić puder nadający włosom objętość z tej firmy .
    Natomiast co do Peelingu z Synergen to uważam, że jest dobry do twarzy,ale wtedy gdy mamy jakieś większe niedoskonałości. Niestety porów nie oczyszcza, ma za duże drobiny. Jeśli używa się go umiejętnie i nie szoruje twarzy jak wariat to daje ładny efekt oczyszczonej buźki :)
    buiaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większych niedoskonałości nie ma cera wrażliwa a to jest peeling do ... cery wrażliwej

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć, na pewno ich nie kupię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń