5 kwietnia 2012

Miss Sporty i inne

Dziś moje kolejne opinie o kosmetykach które mam w posiadaniu :) 
  •  Puder w kamieniu Synergen zakupiony w Rossmanie
  • Cienie 3 in 1 Butterfly , myślę że wiele osób zna je sa w korzystnej cenie, choć moim zdaniem w tym przypadku jaka cena taka jakość, biały i szary to kompletny niewypał , czarny czasami się przydaje.
  • Róż Miss Sporty, jestem z niego mega zadowolona , jest wydajny ma cynamonowy kolor i nie wyglądam po jego aplikacji jak matrioszka :)
  •  Cień do powiek w kolorze beżowym , oddała mi go siostra , bo jej nie służył, za to mi jak najbardziej , świetny jest np jako baza pod cienie.

Mała "pokazówka" cieni, jak widzicie czarny kolor jest "porządny" :)

A tutaj cień i róż Miss Sporty

4 komentarze:

  1. kiedyś namiętni uzywałam tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam go ze 3 razy ale przezuciłam sie na drozsze

      Usuń
  2. Gdzieś czytałam już,że ten "Synegren" jest godny polecenia... jak u Ciebie się sprawdził ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z niego zadowolona chyba ze 3 razy go kupowałam także podpasował mi

      Usuń