17 kwietnia 2012

Miksturki

Dziś był dla mnie strasznie stresujący dzień, ponieważ zdawałam teoretyczny egzamin z prawa jazdy na szczęście zdałam, teraz mogę odetchnąć z ulga aż do praktycznego :)

Z tego tez powodu jeszcze nie było notki, bo niedawno wróciłam z wojag`ów :)

Może na początek zacznę od tego co zamierzam robić z produktami z ZSK :
  • hydrolat wymieszam z 4% roztworem l-cysteiny i kilkoma kropelkami keratyny , zrobię z tego mgiełkę do włosów
  • olej z ogurecznika, olej lniany i olej z czarnuszki siewnej będę dodawać po kilka kropelek do oliwy z oliwek (w celu olejowania włosów)
  • hydrolizat keratyny dodam do maski mlecznej (taki mały tuning)
A tu już owa maska mleczna która mam w posiadaniu

Przy okazji poszukiwania obrazka znalazłam ciekawy artykuł <KLIK>

Co sądzicie o takich moich miksturkach? A może odradzacie mi coś z tego co wymyśliłam?

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale w zasadzie nie ma czego, wstyd by było nie zdać teorii :)

      Usuń