13 kwietnia 2012

Micelarne płyny i żele

Dziś moja malutka recenzja dotycząca płynów micelarnych i jednego żelu.
A więc używałam  3 produkty z tej dziedziny, wiem szału nie ma ale zawsze jakiś pogląd mam.

 Wiec zacznijmy od żelu:
Jest to Żel Micelarny z BeBeauty zakupiony w Biedronce. Szczerze wam powiem naprawdę warto.
Cena to jakieś 5 zł a makijaż zmywa naprawdę dogłębnie , ja później przemywam buzie tonikiem i wacik jest czysty. 

Następny produkt to Płyn Micelarny Ziaja Ulga , cena ok. 9 zł


No i tu moje rozczarowanie produktem , bo owszem ładnie zmywa buzie ale trzeba zużyć minimum 5 płatków żeby "dokopać " się do skóry. Wole wydać więcej i się tyle nie męczyć, bo wiadomo demakijaż nie jest najprzyjemniejsza czynnością , zwłaszcza gdy człowiek chce jak najszybciej pójść spać :)

I ostatni produkt to Płyn Micelarny Dax Cosmetix Perfekta cena to około 12 zł

Powiem szczerze że na razie kupiłam go raz bo stwierdziłam że jest troszkę drogi zważywszy na to że szybko się go zużywa. Ale w porównaniu z Płynem Ziaji to nie miałabym drugi raz problemów z wyborem. Używam max. 2 wacików nasączonych kosmetykiem i buzia jest czysta. Nie pieni się (czego nie można powiedzieć o Ziaji). Szczerze go polecam :)

7 komentarzy:

  1. ja używałam tylko tego z Perfecty, ale kurczę, jest mało wydajny :/ w tej samej cenie kupuję płyn micelarny z Bourjois i nie ubywa go aż tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam tego z Biedronki i jest naprawdę fajny ! :)
    warto go kupić,ja już kończę trzeci :p
    obserwuje i zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z Biedronki :) i jest bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam biedronkowy żel jest średni choć bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam Cię na blogu, mam nadzieję, że się przyłączysz do zabawy :) buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam biedronkowy micel ale jakoś za nim nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń