4 kwietnia 2012

maseczki - AVON Planet Spa

Dziś o maseczkach które uwielbiam :)
Tutaj 2 moje ulubione 
Fioletowa to tajlandzki kwiat lotosu. Trzyma sie ją 5 minut a następnie zmywa. Uwielbiam ją , świetnie oczyszcza pory.

A natomiast szara to maseczka błotna z minerałami z morza martwego. Trzymamy ją na buzi 5 do 10 minut , po czym zmywamy. Nadaje skórze miękkość , gładkość i promienność, oraz sprawia ze pory staja sie mniej widoczne.

I wszystkie moje maseczki



W miare mozliwości postaram się opisać jeszcze działanie pozostałych, tym czasem lece do siostry, może uda mi sie kupić przy okazji jakąś kurteczke.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Ale kolekcja:) a ja żadnej z nich jeszcze nie wypróbowałam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już miałam wszystkie i są świetne. koniecznie kup sobie kilka jak będą w promocji po 9,99zł.

      Usuń
  2. Jaka cudowna kolekcja:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnej jeszcze nie miałam,a le moze się skusze ;) obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez je bardzo lubię i mam kilka rodzai nie wszystkie ale część tak :)

    OdpowiedzUsuń