20 marca 2012

Wiosna :)





No właśnie nadeszła wiosna , w sumie to już dość dawno ale od niedawna ja ja czuję. Co tam że straciłam prace i po raz kolejny nie zdałam prawa jazdy , może to punkt zwrotny w moim życiu i może teraz te zmiany będą na lepsze :) Chyba jestem urodzoną optymistką.

Do czego zmierzam dziś poprawił mi się humorek jeszcze bardziej bo wreszcie dotarły moje kolorowe lakiery :) są w wielu tęczowych kolorach . Lakiery kupiłam w sklepie www.allepaznokcie.pl za bezcen, polecam.

Muszę jeszcze kupić sobie kabel USB do mojego telefonu, bo jak mam przesyłać fotki przez bluetooth to mnie trafia .


Oto moje lakiery czyż nie mają wspaniałych kolorków?

Odcienie niebieskie
 Pomarańcze
 Róże i czerwienie
 Beże, fiolety i żółcie
 Zielenie

7 komentarzy:

  1. Niebieskie, czerwienie, zielone I LIKE IT :) :D
    Jestem 1 obserwatorem :D
    Mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż z Twojej strony?
    P.S Na profilu jest foto od Shakiry - to sem ja ( a w komentarzach jest Beyonce) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zielenie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już nie moge się doczekać aż je wszystkie wyprubuję :)

      Usuń
  3. ale kolekcja jako lakieromaniaczka wszystkie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, ja mam może z 4 lakiery do paznokci, bo jakoś nie lubię ich malować ;) Fajny blog, obserwuję i zapraszam również do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze całkiem sporo innych lakierów z tym że mniej żywe więc postanowiłam wzbogacić moją kolekcję o takie właśnie kolorki

      Usuń
  5. Podobają mi się szczególnie zielone :)

    OdpowiedzUsuń