26 marca 2012

de volaille z pieczarkami





Dziś coś z innej beczki, będzie o gotowaniu. Ambitnie podjęłam się zrobić na obiad prościej mówiąc pieczarki zawijane w kurczaku ( a miały być nugetsy ).

Co jest potrzebne: 
5 pieczarek
2 piersi z kurczaka
4 plasterki sera
2 jajka
przyprawy
wykałaczki
woda
olej

( chyba nic nie pominęłam)

Krok 1
Smażymy pieczarki na patelni aż sie zrumienią.


Krok 2
Tłuczemy piersi z kurczaka. Takie potłuczone maczamy w jajku wymieszanym z odrobina wody i przyprawami.
Odkładamy na jakieś 30 minut (może być dłużej).

Krok 3
 Wyciągamy pierś , kładziemy na talerzu i wykładamy pieczarki.

Krok 4
Układamy plasterki sera i zawijamy. 


Krok 5
Żeby wszystko trzymało się razem wciskamy wykałaczki.
Krok 6
Obtaczamy tak zawinięte mięsko w bułce tartej lub panierce (ja używam panierki z kamisa wymieszaną z bułką). Smażymy w głębokim oleju do momentu aż mam się pięknie zrumieni z obu stron.
Przyznam się szczerze że bałam się że w środku są surowe więc wstawiłam jeszcze na pół godzinki do piekarnika z termoobiegiem (temp. 100 °C )

A oto gotowe jedzonko. Smakuje lepiej niż wygląda :D

1 komentarz:

  1. Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń